понедельник, 8 октября 2012 г.

Модуль 9.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а також мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:


  1. Яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб. 
  2. Як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора. 
  3. Навчився розумно ставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
  4. Допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні.
  5. Задовольнити різноманітні потреби учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий